maandag 23 januari 2012

Berichtjes van de leerlingen van 5B

Hallo allemaal,

Jullie hebben al veel nieuwtjes gekregen van onze school. Bekijk zeker de foto's..... die zijn de moeite waard.

Iedereen is heel flink: de meisjes vinden het moeilijk om te zwijgen als het slapenstijd is, maar het valt allemaal heel goed mee.... daarom zijn het ook meisjes, hé

De jongens doen hun uiterste best om de kamers ordelijk te houden en uit hun kleren wijs te geraken. Maar ik vind dat ze het prima doen.

Iedereen eet flink, doet goed mee met het skiën en voor sommigen gaat het supergoed. Vanmorgen zag ik DIVA Divine van de berg afgaan ...... waauuuuw, supergoed, als een echte professional. Ik sta eerlijk versteld van allemaal, ze hebben goede moed, blijven niet bij de pakken zitten als het eens minder gaat. Ik ben superfier op mijn klas !!!!!!

Hieronder lezen jullie van ieder van mijn leerlingen een kort berichtje voor hun thuishaven en voor hun klasgenoten die jammer genoeg niet meekonden. We houden de moed erin en gaan voor ons diploma op woensdag.

Een fiere juf Ann

LEA: Hallo, ik vind skiën superleuk. Ik kan het al goed, maar in de trein ben ik om 1 of 2 uur gaan slapen! dikke kussen aan iedereen
JODY: hallo iedereen, jullie missen mij maar ik mis jullie ook. Het skiën was superleuk maar in de trein niet. Ik amuseer mij. Kussen van Jody
SORAYA: Hallo iedereen! wij hebben al goed kunnen skiën! na slecht slapen in de trein is het toch goed gekomen. Hopelijk hebben jullie ook plezier. groetjes
YVETTE: Hallo iedereen. we amuseren ons heel veel. Natuurlijk missen we jullie, zeker mijn klein zusje Marie-Laure! I love you!!! Mama, ik mis je ook en de rest. en skiën was COOL!!!!
DYLAN: Hallo, gaat het? Het was heel erg leuk behalve de trein! Zeg aan iedereen goeiendag van mij en zeker aan Momo en Jaimy!!
REDA: dag iedereen. Hier is het cool! Mohammed en Jaimy: jullie moesten komen. zeg dag aan iedereen.
MATTEO: Het is hier heel cool! Momo en Jaimy: pech dat jullie niet mee waren ;-((
FLORIAN: dag iedereen. Hoe gaat het? Is het cool op school? ;-))
DIVINE: 't is hier keicool. 's nachts lachen we veel. Heel pech dat jullie hier niet zijn.
NINA: Hallo iedereen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. dat is echt superleuk. wij kunnen skiën enzo. spijtig dat jullie niet mee zijn.;-(( en mijn familie: ik mis jullie.
NOEMIE: Hallo iedereen. skiën is erg leuk. als jullie willen skiën, kom maar zeker naar Leysin. daaaaaag!!!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Jody,
Leuk om nieuws van je te hebben. Geniet er nog maar van, tzal rap voorbij zijn! De foto's heb ik niet gevonden?? Hopelijk komen er nog wat, ben benieuwd hoor!!
Dikke kusjes xxxx

Anoniem zei

Hey Matteo!
We zijn zo blij dat we nieuws van je hebben... Een dikke kus van ons! Mama, Papa en Célia.

felicia zei

hallo iedereen leuk om nieuws van jullie te hebben jullie missen ons heel veel veel kusjes aan 5b felicia xxxx

Anoniem zei

Hello Nina.
Ik ben blij om nieuws van je te hebben;)
Groentjes mama...Buziaki;)

Anoniem zei

hello mario, veeeel sneuw precies. Nog veel plezier vanwege JiJi en peter. Daaag

Anoniem zei

coucou florian content d'avoir de tes nouvel j'espere que tu t'amuse bien on te fait un gros bisous d'amour maman andré et léane

Anoniem zei

Dag Dylan

Geniet nog goed van u 2 laatste dagen! We missen je en we wachten ook tot als je komt. Ciao Bello